شیر پروانه تفلونی از برند HEATON

شیر پروانه تفلونی یا PTFE Butterfly valve از برند HEATON ساخت کشور انگلیس از مرغوب ترین نوع شیرآلات تفلونی وضد اسید می باشد که به صورت بین فلنجی (ویفری) طراحی شده است. این نوع از شیرآلات دارای دیسک استنلس استیل (CF8M) با روکشی از جنس تفلون (PTFE) می باشند. بدنه آن ها عموماً چدن داکتیل و Stem معمولاً از متریال F51 می باشد.

مزایای شیر پروانه تفلونی از برند HEATON

شیر پروانه ای تفلونی مارک HEATON با کد HBWP شناخته می شود. این نوع از شیرآلات ضد اسید قادر به تحمل دما تا 200 درجه سانتیگراد می باشند و در صنایع شیمیایی، نیروگاه، پتروشیمی، تولید کلر مایع، تولید اسید و … بسیار پرکاربرد هستند. از مزایای شیرهای تفلونی HEATON می توان به دو تیکه بودن بدنه آن ها اشاره کرد که باعث شده برای تعمیرات این مدل از باترفلای ولوها نیاز به خارج کردن آن ها از خط نباشد. در هنگامیکه بر روی خط نصب هستند پیچ ها باز شده و پس از آزاد کردن STEM ولو، قسمت دیسک آزاد می شود و اپراتور قادر به سرویس کردن شیر می شود.
از دیگر مزایای آن ها می توان به ضخیم بودن روکش PTFE بر روی سیت و دیسک (در حدود 5 میلیمتر) اشاره کرد که این مهم باعث عمر و مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر سیال های خورنده می شود.
ولوهای پروانه ای تفلونی HEATON قابل استفاده به صورت کنترل ولوهای پنوماتیک و موتوری نیز می باشند.

برای اطلاع از موجودی باترفلای ولو تفلونی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *